snabbt

OK här kommer en liten snabb och väldigt slarvig genomgång om vad jag gjort på lovet

söndag 4/5 idag sista dan, ska spela xbox / ta det lugnt

lördag 3/5 robbon kom ville testa GTA ;o vi spelade och skrattade sen stack han vid 7-8

fredag 2/5 inget speciellt mest dator/xbox

torsdag 1/5 vaknade vid 20 i 1, gick ut och smällde smällare, gick in och spela, gick ut smällde igen, vi stack till mej spela GTA 4, andre stack vid 9, jag fortsatte lira

onsdag 31/4 vakna vid 1, fikade, snackade med andre, stack till han, smällde smällare, spela spel åt tacos, stack till brasan, va med ante,patte,alex,robin & andre, skojade där, mötte en kompis från indal, snacka med han, ante,robbon,andre stack till andre spela guitarr hero, stack till andre efter ha sagt hej då till kompisen, smällde smällare efter nån låt på GH gick in vid 11, patte kom ett tag patte och ante stack, jag & andre fortsatte spela, släckte vid halv 3

tisdag 30/4 blev väckt halv 12, fika, åkte till banken, klippte mej, köpte smällare & pratade med lindas mamma, stack till vivansborg/ loppis, åkte till birsta mediamarkt kollade, köpte 1 spel på elgiganten, åkte till systembolaget köpte öl till pappa, åkte hem

måndag 29/4 dator kollade efter smällare

söndag 28/4 kolla efter spel, dator

lördag 27/4 blev väckt halv 1, fika, duscha, prata med andre & robbon, blev hämtad 4, åkte på kina, gick på bio, kom hem vid 9

fredag 26/4 dator, tv, film


bara på ett ungefär glömt om jag gjort mer XD och om ni undrar varför jag bytt bloggnamn till SVEN är därför jag
älskar det namnet lol  eller ja snarare gillar det bara

Kommentarer
Postat av: linda

ganska mkt spelande hurru ;)

2008-05-08 @ 14:49:11
URL: http://lindahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0