lov...igen!

japp då var det lov igen,    härligt!


kommer inte bli så mycket gjort förut """"""lite"""""" spelade XD och tv tittande

sen så fyller andre år på tisdag så jag ska väl sticka till han och gratta

härlig sista dag också:

kommer till skolan, börjar dagen med kemi bertil pratar på om do's and dont's (göra och inte göra)
sen så var det tyska.   det var bättre för vi satt och kollade på flm hela lektionen, höll på att somna :P
sen efter tyskan var det svenska  var läs timme men jag tvungen att göra klart min uppsats om idrotten och jag +
min namndikt men det gick snabbt så jag läste och pratade med alex resten av lektionen.
när svenska äntligen! var slut så var det snabbt till skåpet, kasta in mapp + boken, ta jackan, sen stack vi:
jag ante alex andre och petter till pizzerian bredvid badhuset typ. fett nice tyvärr hade inte robin nå $$ så han gick till hagalid men efter han ätit kom han till oss.
efter ca 30mins så gick andre för hans mamma kom, jag och robin stack efter 10 mins till skolan ante och petter gick till petter.

sen så bar det hemmåt.....  och nu sitter jag här!

hare bra på lovet, alla niu som läser min uberkorta/dåliga bloggar.
ny kommer vid slutet kanske


hejpåre!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0