14

japp idag var jag hos andre eftersom han fyllt 14 då!

började dagen med att sova till 12(skööööööönt)  sen kom pappa och frågade om jag skulle ha nått att äta
sen så ringde telefonen, det var farmor.   hon och linnea skulle åka och bada och undrade om jag vill hänga med
men det gick ju inte eftersom jag skulle till andre.
innan jag åt så lirade jag lite xbox medans jag väntade på maten men det vart inte mycket lir för det gick ganska snabbt, vart gröt ;/

efter maten gick jag till andre, fikade lite, spelade tv spel för det mesta men vi gick ut 1 timme också ungefär.
jag spelade nästan igenom ett spel som andre fick, som jag redan hade (A) men efter 4:e banan så stannade spelet
XD  och så ville inte det funka sen så då sket jag i det och efter en stund kom pappa och hämta mej
sen när jag kom hem vart det korv och potatis :D

slutar detta med en bra låt :           http://www.youtube.com/watch?v=pKqIrMNv0yY

hejpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0