inget lov.....

herregud söndag igen vilket betyder jobb imorgon..
kan ju berätta hur hemskt de va

börjas med att bli väckt halv 6! klä på mej,borsta tänder + ta en macka så snabbt som möjligt
sen åker jag och pappa till jobbet är där till 6, sen så brukar jag bara sitta vid en dator till 7
sen börjar jag jobba lite granna
jobba = hämta en pärm full med papper, sortera ut viktiga papper, skanna in + spara på datorn
, lägg in dom i ett speciellt program och till sist släng alla papper!
sen hinner göra 1 pärm innan fikat vid 9 sen är det rast ett tag, börjar jobba igen vid
halv 10.     jobba jobba jobba till kl12 då det är lunch + rast till 1
sen jobba på till halv 3 då det är fika rast och i onsdags hade 1 köpt en tårta! :Omums!
sen jobba till kl4 då vi åker hem!

det får jag 60kr/h för + 13% semester ersättning vilket blir ca 5½ tusen:- :D
perfekt!

sen när man kommer hem så är det middag och linnea frågar om vi ska hoppa
studsmatta men jag orkar inte >.<

sen så ska jag åka till birsta nästa vecka och köpa guitar hero 3 :D
kommer ett nytt som heter guitar hero aerosmith nästa vecka men orka dom ;P

sen så var jag med robin i fredags ! det var skoj vi spelade mest som vanligt XD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0