lördag -> söndag härligt

lite sent eftersom det är måndag men endå

i lördags gick jag upp kl kvart över ett alltså 13.15 riktigt skönt sen höll jag på till kl 1 på kvällen då jag sen gick och la mej
och försökte att sova men gick det ??? nej nej varför skulle de låg och snurrade omkring i sängen i hela 5!!!!!!!!!!!!!!
timmar till kl6 sen gick jag upp eftersom jag inte orkade försöka sova mer XD vid kl9 gick jag ner
till mamma å pappa och berättade att jag inte sovit dom vart :O båda två och undrade om jag inte var trött
sa till dom att jag inte var ett dugg trött vilket jag inte va ;S kl 22 eller 10 så vart jag tvingad till att sova av
mamma å pappa så jag gick och la mej och somnade ganska direkt.

idag/ inatt har jag sovit 13 timmar :D  skönt + så kom min moster + minsta kusin kuligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0