kina & bio

igår! då! var ! ja ! på kina resturang! för !första! gången!
det var nice. robin hade tjat jätte mycket om att vi (jag,han & andre måste käka det)
så då gjorde vi det.  vi käkade på ming palace i stan för att senare gå på bio :)
jag åt  kyckling med cashew nötter nått sånt.  robin åt biff med bambuskott   och andre
åt friterad kyckling, såg ut som stora köttbullar XD

vi hade det skojigt, snackade och åt mat, god mat!
sen efter det så gick vi mot bion. men andre ville köpa lite godis på OK
så då gjorde han det och robin, jag orkade inte köpa nått eftersom var så mätt
efter kina :D jag köpte dock en portello, en dricka skitgod!

sen ungefär kvart i 6 gick vi in i salongen och såg på:

BIOREKLAM YAYAYAYYAYAY!!



så bra var det inte..... men vid 6 började äntligen filmen!
21 heter den handlar om en grupp som räknar kort i las vegas och tjänar $$$
väldigt bra var den, action,drama lite komedi skulle ja tro
ajja bra var den ialla fall och det är huvudsaken!

och nu är det lov!! woho!

Kommentarer
Postat av: linda

oj, allra första gången du var på kina i hela livet?:O

2008-05-03 @ 15:45:03
URL: http://lindahenriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0