ännu en dag...................................

Äntligen så sitter jag här hemma igen efter en jätttttttttttttttttttttttttttte lång ( not really) dag
cyklade idag till och från skolan såklart ;D eftersom det är nästan för varmt ute, och nu så
ska jag väl snart spela playstation 2 eftersom det är så himla kuligt!
denna dag har också varigt ganska rolig mest läsit i min bok, the wave; vågen på svenska
kent läste den för oss i 6an men hittade inte nån annan så jag tog den
ganska bra men lite kusligt eftersom det stog att det var sant att det hände år 1969 eller
nått sånt i USA, men där händer alla möjliga grejor!

sen så upptäckte jag att jag har 72 bloggar (73 nu) 33 kommentarer 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0